Çeşitli sebeplerden dolayı saç yıpranır.Doğal yapısı bozulur.Yaptırdığımız boyamalar, kullandiğimiz spreyler, ürünler yada düzlestirici kullanmamiz zamanla yıpratır.Yıpranmış saçı taramak şekil vermek hiç kolay olmaz.Ve gerçekten sinir bozucu bir durum.Saçta olan kırıklarda taranmasını zorlastırır.Saç birbirine girer yada düğümler olur.İste bu durumda devreye hayat kurtaran mavi su giriyor.Buna saç tarama suyuda deniyor.Eskiden sadece kuaförlerde vardi.Şimdiyse marketlerde yada kozmatik mağzalarinda satılıyor.Ama en iyisi kuaför malzemesi satan yerlerden temin ettiklerimiz.Sıkıyoruz ve taranmayan sinir bozucu saçlara elveda diyoruz.Parlak ve daha yumuşak oluror.Üstelik kokusuda çok güzel.Birde biliyorsunuzdur saçımızı tararken nemlendirmez isek kırılılır.Sadece taranması zor olanlar değil önlem almak isteğenler de kullanabilir.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder