Merhaba saçlar özellikle bayanlar için önemli aksesuardır.Kırmızıdan vazgeçemeyen bayanlar için rengin çabuk solması en büyük sıkıntılardan biri.Saçlarını kendiniz boyuyor iseniz özellikle bitkisel boyalar kırmızıda daha uzun süre kalır.Boyamayı yaparken içine biraz bebek yağı katarsanız saçlarınız daha parlak görünecektir. Boyayı yaptıktan sonra saçımızı yıkarken şampuan kesinlikle kullanmamak gerekli.Saçımızı kremle durulamak gerekiyor.Sonrasında özellikle bir hafta şampuanı oldukça az kullanmak boyanın saçtan çabuk akıp gitmesini engelliyor.Bu dediklerimi yaparsanız saçınız gene akacak fakat 2 hafta yerine 3 4 hafta saçınız canlı kalacak.Okuduğunuz için teşekkür ederim :)
