Kızıl ve kırmızı saçlar her kadını çekici gösterir ve denemek için bizi çeker..Fakat bakımı çok zordur ve boyadıktan sonra 2 hafta içerisinde akmaya başlar.Bu sebepten dolayı çoğumuz daha doğal renklere dönmek isteriz.Evde bunu yapmak mümkün müdür? Yoksa kuaförlere gidip saçlarımız açıcılara maruz bırakmaya mecbur muyuz yardımcı olun :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder