25 Mart 2015 Çarşamba

Papatya İle Saç Tonunu Kırma

    Boyasız doğal saçları seven insanlar çok.Saçına boya sürmek istemeyen yada çok büyük değişiklikleri sevmeyen.En iyisini siz yapıyorsunuz aslında :) Saçın doğal yapısıyla oynanmadığı için daha parlak duruyor.Ve  bakım vs yapmaya da pek gerek kalmıyor.Genelde belli bir süreden sonra bazıları tereddütte kalır boyayıp boyamamak konusunda.Yada ufak tefek değişikler ister .Evde kendinizde bu doğallığı bozmadan birşeyler yapabilirsiniz.Bunlardan biride doğadaki o güzel çiçekte gizli.Papatyaları herkes sever, eminim şimdi daha çok seveceksiniz.Tek yapmanız gereken bir demet papatya toplamak.Bir tencereye papatyaların miktarına göre ayarlayarak su koyuyorsunuz.Çok fazla olmasına gerek yok.Papatyayı su ile kaynatılacak.Sonra altını kapatın soğumasını bekleyin.Bu suyu süzüp sprey kutusuna koyun.Saçın heryerini suyla ıslatarak tarayın.Sonra balkonunuzda yada bahçenizde güneşlenmeye çıkın.İstediğiniz kadar bekletin.Ne kadar beklerse güneşte o kadar iyi. Sonrasında yıkayacağız.Çok hafif tonu açar.Zaten ilk yaptığınızda fazla belirgin olmaz..Birkaç kez bunu yapmaya devam ederseniz doğal güneş açılmaları gibi açılmalar göreceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder