Sabahlari uyandiğında bulantı yada aşırı açlık durumu hissedenler elbet vardır. Hazırlanırken geçen süreyi bekleyemeyenler olabilir.İşe giderken kahvaltı yapmaya vaktimiz olmayabilir.Çoğumuzda iş yerinde yapiyor.Arada geçen zaman bu sorunu yaşayanlar için eziyet oluyor.Oysa çözümü çok kolay.Akşam yatmadan önce bir adet kivi yemek ertesi gün açlik hissi olmadan uyanmmızı sağliyor. Tabi kahvalti en önemli öğündür kesinlikle atlamayalim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder