Şimdilerde internette yaygın olarak satılıyor.Üstelik uygun fiyata.Saçlarını boya işlemi uygulamadan renk vermek isteyenlerin tercihi.Birde yıkayınca geçmesi en büyük artısı olarak görünüyor.Ben saçlarımda mavi rengi de çok severim.Fakat uzun zamandır kırmızı tonları kullandığım için mavi yaptırmıyorum.Aslında yerine göre saçta renkleri de severim.Eskiden spreyler vardı renkli, bunları artık pek kullanan yok.Bende en son 8 10 sene önce kullanmıştım.Geçen sene saçımın rengiyle oynamak istemedim fakat aralarda renklerde olsun istiyordum.Bu kararsızlıkla en iyisi geçici bir yoldu.Uzun zamandır gözüme saç tebeşirleri çarpıyordu .Üstelik deneyenlerin fotoğrafları da cezbediciydi.Siteden araştırdım siparişimi verdim.İki üç gün içerisinde elime ulaştı. Kargom gelir gelmez koştum aynanın karşısına.Su ile yada mavi su diye adlandırılan saçın taranmasını kolaylaştıran ve nem sağlayan ürünlerle kullanılabiliyormuş.Öncelikle uygulayacağınız bölgeyi ıslatıyorsunuz. Boş bir parfüm yada sprey kutusuna suyu koyarak yaparsanız işiniz kolaylaşır.Yada 3 tlye kuaförlerin saçımızı ıslatırken kullandığı plastik şişelerden alabilirsiniz.Sonra tebeşirin istediğiniz rengini alın saçınıza yatay olarak sürmeye başlayın.Yalnız dikkatli olmak lazım hemen kırılıyorlar :) Ne kadar uygulamaya devam edersek renk o kadar çıkıyor.Koyu yada açık kendimiz ayarlayabiliyoruz. Uyguladıktan sonra düzleştirici kullanıyoruz.İşlem çok basit.Farklı renkleri de beraber uygulayabilirsiniz.Tamamen zevkinize ve yaratıcılığınıza .Görüntü olarak hoş biraz sertlik yapsa da saçta yıkadığımız zaman düzeliyor.Asıl sorun temas ettiğimiz zaman çıkıyor olması.Ensemize ,elimize yada herhangi bir yere bulaşması.Azda değil yoğun olarak geçiyor.Ben bunu mavi suyla yada normal suyla da denedim.Fark eden birşey olmadı.Birkaç kez denedim sırf bu nedenle tekrar kullanmadım.Bulaşması benim için önemli değil diyorsanız kullanabilirsiniz.Üstelik suyla saçtan hemen çıkıyor sizi uğraştırmaz.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder