Düz saçlı bayanlar için saça dalga vermek uğraştırıcıdır.Yada genelde pek kalıcı olmaz, hızlı bir şekilde eski halini alır.Üstelik bozulan dalgalar saçı taranmamış bakımsız bir görünüme sokar.Maşa yada tost ile uğraşmak sıkıcı gelebilir ve vakit alır.İşte bunun en güzel çözümü saçımızı iki yandan ayırıp balık sırtı örmek.Balık sırtını yapamıyorsanız saçı dörde yada altıya ayırıp normal örgüde yapabilirsiniz.Dalga sadece uçlarında kalacaktır.Eğer bir gün öncesinden yapıp dışarı çıkarken saçı açarsak daha kalıcı oluyor.İlla bir gün öncesinden mi örmeliyiz ? Tabi ki hayır.Bir yere gideceğiz ve kısa zamanımız var.Değişiklik istiyoruz düz saçlarımızdan sıkıldık.Saçımızı güzelce tarıyoruz ve hafif nemlendiriyoruz.Saçımızı öreceğimiz şekilde ayırıyoruz.Bahsettiğim dalgalar balık sırtında daha güzel duruyor.Şiş tarak yardımıyla yada kendimizde ayırarak örmeye başlıyoruz .Saçı örerken sıkı olmasına dikkat edelim.Şimdi ördükten sonra sprey sıkıyoruz.Öyle çok fazla olmasına gerek yok.Saç kurutma makinesi ile saçı ısıtıyoruz.Normal örgü ise sadece örgünün olduğu kısımlara yapsak yeterli,balık sırtında saç diplerini de ısıtmamız gerekli..Şimdi biraz bekleyeceğiz bu arada makyajınızı yapabilir yada üstünüzü giyinebilirsiniz.Tahminiz zamanınıza göre on dakika yada yarım saat sonra olabilir.Saç düzleştiricisi ile örgüleri yukarıdan aşağı doğru makinanın arasına alarak ısı veriyorsunuz.İşlem bittikten bir kaç dakika sonra saçı açıyoruz ve başımızı öne eğerek saçı karıştırıyorsunuz.Güzelce geriye atarak kalkın ve saçınız hazır . Doğal duran ve yapımı çok basit dalgalar hazır güle güle kullanın :) Şimdi fotoğrafımda 10 dakikada yaptığım saçımı sizlerle paylaştım. Ne kadar beklersek o kadar iyi sonuç elde ederiz.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder