Uzun saçlara sahip biri olarak en çok aldığım soru saçlarımı nasıl uzattığım.Saçlarımı çok fazla boyarken bu şekilde uzun olmasının dikkat uyandırması normal.Genelde pembe ,kırmızı ve bakır arası boyarım.Bu renkte gerçekten saçı yoruyor.Sürekli boyamak gerekli ve üst üste çok boya aldığı için nefes alamıyor.
Uzun saçı herkes ister .Eminim bir çok yol denemişsinizdir.Kremler,maskeler yada kulaktan dolma saçma sapan bilgiler.Şimdi kendinizi düşünün bir yerde çalışıyorsunuz ve önünüzde bir sürü dosya var.Hepsini aynı anda yapabilir misiniz ? Tabi ki hayır.O zaman saçımızı da bu şekilde ele alırsak; hem boya hem düzleştirici hem kremler ne olur yorulur.
Öncelikle boyalı saçlara kesinlikle düzleştirici kullanımını önermiyorum.Düzleştirici saçın uçlarının koparak dökülmesine sebep olur.Bu da hem sağlıksız olması , uzasa da kopmasıdır.Boyalı saçta bu etki iki katına çıkar.Ben şahsen boya olamasa da önermiyorum.Saçlarınızın düz durmasını istiyorsanız duştan sonra saçınızı hafif nemli kalacak şekilde kurutun.Sonra fön fırçasını elinize alın ,saç kurutma makinesi ile birlikte fön çeker gibi tarama gerçekleştirin.Ayırmanıza gerek yok bu şekilde hem düz kalır ,hemde çok yıpranmadan tarama gerçekleştirmiş olursunuz.Bu uygulama için saçınızı illa yeni yıkamış olmanıza gerek yok.Biraz nemlendirin ve günlük taramayı da bu şekilde yapın.Memnun kalacağınızdan eminim.Ben bu şekilde yapıyorum ve zamanda da kazanıyorum
İkinci olarak kremli şampuanlar yerine kremsiz kullanmalıyız.İstiyorsanız haftada bir iki kez krem uygularsınız .Kremi saç diplerine uygulamamak gerekli bu sebepten karışık şampuanlar uygun değil. Haftada çok sık olmamak şartı ile maskede uygulayabilirsiniz.Maske uygularsanız kremde kullanmaya gerek kalmaz.
Gelelim yıkamaya; her gün yıkamamalıyız.Çünkü saçın ürettiği yağa da ihtiyacı var.Bunu bir günde bire yada iki günde bire düşürmeliyiz.Bu yazdıklarım basit görünen ama gerçekten önemli bilgiler.Şimdi size fotoğraflarımı paylaşacağım.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder